Първоначално публикувано от -Bobby-
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гресиране на полиуретан - горен носач 156
Collapse
X
-
sigpic
-
"Естествено всяко хуваво нещо си има и недостатъци. При полиуретана те са следните:
- окачването на абтомобила леко се втвърдява
- при недостатъчно смазване и при елементи където има интензивно триене между полиуретан и метал, е възможно да се появи скърцане. Затова всички производители на тампони, при тези случаи правят малки каналчета които да задържат греста с която се ползва при монтажа на тампоните. Затова всички производители препоръчват обилно смазване с грес (в нашия случай морска грес), както при монтажа, така и поне веднъж годишно."Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Горните носачи на 156/147, както и тия на някой Аудита и Пасатори(те са с 4 горни носача - блазе им), са с метална втулка, която е фиксирана и захваната с болта за лапата която държи горния носач - полиуретановия тампон набит на тази втулка се движи нагоре - надолу......около втулката.......при стоковите тампони тая втулка е вулканизирана за гумата......тва е разликата......а при интензивно движение на полиуретан в метал трябва смазка.......
При долните носачи не е така, там движението е много по малко......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Aaaa чакай. В грешка си малко. На алфата специално оригиналните горни пак са на принципа на лагеруването и си имат грес.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Знам бре, но там около тая втулка има мисля вулканизирана гума все пак, тя не се движи свободно както при полиуретана, предполагам че въртенето и греста влизат в роля малко по нагоре след металната втулка......
В интерес на истината не съм се заглеждал и интересувал, все разбити тампони идват и като ги извадиш не си личи особенно, пък и не съм си блъскал акъла как е стоково....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Благодаря за детайлните разяснения колеги. Вече съм по светнат отн. тампоните на горните носачи. Интересувам се, защото вече ми писна разни "специалисти" да ми пипорят по колата и да ремонтирам едни и същи неща по нея. Очевидно повечето сервизи в БГ са предимно "фирмени" на Опел и ФВ.sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщениеБлагодаря за детайлните разяснения колеги. Вече съм по светнат отн. тампоните на горните носачи. Интересувам се, защото вече ми писна разни "специалисти" да ми пипорят по колата и да ремонтирам едни и същи неща по нея. Очевидно повечето сервизи в БГ са предимно "фирмени" на Опел и ФВ.
Теми много, потърси.....
А ти колега следващия път като искаш да попиташ нещо ми се струва, че може да е по-културно.......
Не ми отговаряй, че достатъчно оспамихме......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Ъп на темата......
Колеги в начлото на темата качих и снимки на носачи с гресьорки отгоре......
Внимавайте с едната гресьорка, че минава на косъм....
Та на единия носач се наложи да е пилна леко с ъглошлайфчето.......
Тези носачи са на 147-цата която съм споменал.....
Колата е на 200х.км. и тва са и оригиналните носачи.
На единия миналата есен му сменихме тампоните до сега нямаше проблем......
Сега ги свалихме за рециклиране на шарнирите, явно 1г. в БГ си каза думата макар, че много слабо се усещаше тропкане.......
Тампоните БОГЕ на другия носач си бяха абсолютно здрави, просто момчето си ги беше купило тампоните още миналата година, та ги сменихме......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Значи понеже виждам че си ги сложил доста назад, а не мога да определя колко стърчи над носача гресьорката, и е добре да провериш дали все още гресьорките са там, защото вече сложени на лапата и монтирани на колата, минават близо до една метална пластина на рамата, която може да ги откърти......при колегата fade се получи така, не знам колко по къси са тия ако все още са на мястото си, щото като гледам и ние ги сложихме горе долу там......
Какъв размер са?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ммммм даааа, едната е дала фира.......
Но на другия носач си седи и минава на един косъм от тая планка.....
Гресьорките са сложени най-отгоре, ако са малко по-напред и под ъгъл..... знам ли, дали ще се смазва равномерно.....
Така или иначе тая проблемната гресьорка не се вижда и ми се струва доста трудно достъпна, та за мен тоя вариант отпада.......
Ще видим по нататък как ще е смазването, като му дойде времето.....
Тези гресьорки са на 90градуса, не знам колко са високи, но носача там има гърбица и лекичко го пилнах за да направя по-лесно отвора и резбата а и да легне по-добре гресьорката.....
Моите са същите, но под 45градуса.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Изхода е просто гресьорката по напред, и или 2-3 чука на въпросната планка......и да не е на оптималното място мисля че няма да е проблем....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеМмммм даааа, едната е дала фира.......
Но на другия носач си седи и минава на един косъм от тая планка.....
Гресьорките са сложени най-отгоре, ако са малко по-напред и под ъгъл..... знам ли, дали ще се смазва равномерно.....
.Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИзхода е просто гресьорката по напред, и или 2-3 чука на въпросната планка......и да не е на оптималното място мисля че няма да е проблем.....
Иначе Ники всичко е наред за сега... и нещо мноо странно и нелогично (поне за мен) оправи се ъгълът на спицата на волана след интервенцията. Явно е имало някаква деформация при малката ми "авантюрка" по Арбанаси за която ти разправях. Това ме кара да си мисля, че може би трябва да мина на реглаж на предницата отново!
Ъъъъ... и другото, кога имаш път в моята посока да те почерпя тука в нашият клуб?
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеи нещо мноо странно и нелогично (поне за мен) оправи се ъгълът на спицата на волана след интервенцията.
Предполагам знаеш какво трябва да имаш впредвид когато прегресираш....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Колеги, как е с гресьорките, има ли ефект? И има ли опасност от счупване на носача? Аз мисля да взимам 90 градусови гресьорки М6?Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
мисля да взема една гресьорка М6 да разпробия носача да нарежа резба М6 и да направя отвора с фрезенг, завивам един болт фрезенг наравно с повърхността на носача и когато е необходимо, отвивам болта, навивам гресьорката, гресирам и обратно болта, който ще играе ролята на тапа.Това ми се върти като идея, но първо трябва да сложа полиоретан разбира се._156_2,4_JTD_136hp_-EX
156 FL 1,9 JTD 115hp "05
Comment
Comment